Wybierz język witryny

Personalangaben - test

Super User włącz . Opublikowano w Dla nauczycieli i nie tylko

Personalangaben    Name: …………………………….. Klasse: ………….. Datum: ………………….

 

 

  1. Wymień 10 cech, które cenisz sobie u przyjaciela i 10, których nie chciałbyś aby twój przyjaciel posiadał:

(10 pkt.)

Positive Charakterzüge ………………………………………………………………………………………... …………………………………………..…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………Negative Charakterzüge ……………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

  1. Odpowiedź pełnymi zdaniami na poniższe pytania, tak aby wypowiedź była spójna (użyj koniecznie podanych spójników: und, aber, oder, denn, zuerst, dann, auβerdem).

Welche Schule besuchst du? Möchtest du studieren? Wo und was? Was ist dein Hobby? Was machst du gern in der Freizeit? Lernst du gern andere Sprachen? Warum?

(10pkt.)

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

 

  1. Relacjonowanie: ( schreibe in Perfekt) (5pkt.)

W czasie pobytu w Niemczech u znajomych opowiadasz o swojej nowej sympatii:

  1. a) powiedz jak wygląda sympatia, ile ma lat i gdzie mieszka
  2. b) powiedz, gdzie się poznaliście i jak często się spotykacie
  3. c) opisz jej zainteresowania

 

- Ich habe gehört, dass du jemanden neuen kennen gelernt hast?

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

-Wie und wo habt ihr euch kennen gelernt?

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

- Wofür interessiert sie/er sich?

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

  1. Opisz obrazek (zachowując wszelkie reguły opisu obrazka) oraz odpowiedz na pytania: (5pkt.)

1) Kann man diese Familie als glücklich bezeichnen? Warum?

2) Wie stellst du dir deine Zukunft vor? Möchtest du heiraten und Kinder haben? Warum?

 

……